Menu
Produkt dnia
ENTROPIA - TOTAL (CD)
ENTROPIA - TOTAL (CD)

49,00 zł

szt.
CAVALERA -  MORBID VISIONS (CD)
CAVALERA - MORBID VISIONS (CD)

55,00 zł

szt.
SZNUR - LUDZINA (CD DIGIPACK)
SZNUR - LUDZINA (CD DIGIPACK)

49,90 zł

szt.
PROFECI - UBÓSTWO (CD DIGIPACK)
PROFECI - UBÓSTWO (CD DIGIPACK)

49,90 zł

szt.
WILCZYCA - MAGIJA (CD)
WILCZYCA - MAGIJA (CD)

49,90 zł

szt.
FURIA - HUTA LUNA (CD)
FURIA - HUTA LUNA (CD)

55,00 zł

szt.
NERVOSA - JAILBREAK (CD DIGIPACK)
NERVOSA - JAILBREAK (CD DIGIPACK)

69,00 zł

szt.
PIOŁUN - RZEKI GORYCZY (CD)
PIOŁUN - RZEKI GORYCZY (CD)

59,00 zł

szt.
YFEL 1710 - WILLA WISIELCÓW (CD)
YFEL 1710 - WILLA WISIELCÓW (CD)

45,00 zł

szt.
Producenci
Statystyki
Produktów:
2071
Kategorii:
3
Nowości:
25
Promocje:
0
Regulamin zakupów

     

Regulamin zakupów
 
   1.
      Sklep internetowy Wielka Płyta prowadzi wysyłkową sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
       
   2.
      Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, oryginalne, pochodzą z legalnych źródeł, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
      Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony fiskalne lub na życzenie faktury VAT.
 

 5.

 

5.1  Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Administratora danych (Wielka Płyta Bogdan Florczyk u. Pasaż Ursynowski 1/60a 02-784 Warszawa NIP 5261016221) w celu realizacji umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego. Do umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego zaliczamy:

            a.a)Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży,

            a.b)Przesyłanie wiadomości zawierającej informacje handlowe (za uprzednią zgodą wyrażoną w formie zapisu na Newsletter),

            a.c)Prowadzenie Konta Klienta po uprzedniej Rejestracji na stronie Sklepu internetowego

5.2 Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożoną polityką ochrony danych i są przetwarzane w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany, bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną.

5.3 Administrator danych wprowadził środki organizacyjne mające na celu zabezpieczenie przekazanych przez Klientów danych osobowych przed ujawnieniem ich osobom lub podmiotom do tego nieuprawnionym.

5.4 Dane osobowe Klientów mogą być przekazane:

                    a.a) Wybranemu przez Klienta przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora danych - w przypadku Klienta,który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.

                    a.b) Wybranemu przez Klienta podmiotowi obsługującemu płatności w Sklepie Internetowym - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą.

                    a.c) Firmie księgowej dokonującej rozliczeń podatkowych Sklepu internetowego - w przypadku Klientów, którzy zawarli z Administratorem danych umowę sprzedaży.

                    a.d) Firmie dostarczającej oprogramowanie do prowadzenia Sklepu internetowego lub firmie będącej hostingodawcą Sklepu internetowego, w zakresie obsługi i poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego.

5.5 Podmiotom wskazanym w § 5.4. są przekazywane tylko dane niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.

5.6 Administrator danych ma prawo udostępnić dane osobowe Klienta podmiotom upoważnionym na podstawie określonych przepisów prawa (np. organom ścigania).

5.7 O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator danych przechowuje dane osobowe Klienta tak długo jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których ww. dane zostały zebrane.

5.8 Klient, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

5.9 Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczanego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

5.10 Administrator danych zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Klientów po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora danych do retencji danych.

5.11 Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@wielkaplyta.pl bądź listownie na adres: Wielka Płyta Bogdan Florczyk Pasaż Ursynowski 1/60a  02-784 Warszawa.        

   6.
      Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatów InPost. Kupujący pokrywa koszty dostawy określone w cenniku transportu. 

    7.
      Możliwe są następujące formy płatności: 

Przelewem lub poprzez szybkie płatności PayU. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Dane do przelewu są dostępne na stronie "Informacje". Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy. Wysyłka następuje maksymalnie w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie firmy. W przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia zostaje ono anulowane. Wyjątkiem od zasady 5 dni roboczych są promocje organizowane na czas ściśle określony, gdzie zasady regulowane są odrębnym regulaminem dla każdej z takich promocji.

      Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu oraz na stronie "Informacje". 
 
SKLEP NIE WYSYŁA ZA POBRANIEM.

   8.

      Produkty w aktualnej ofercie sklepu oznaczona jako "Produkt dostępny" są dostępne w magazynie. Realizacja i wysyłanie zamówień następuje w ciągu 48h od chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy. Wyjątkiem są produkty oznaczone jako "PRE-ORDER" (Przedsprzedaż) oraz produkty oznaczone jako "Produkt sprowadzany na zamówienie". Na produkty oznaczona jako "PRE-ORDER (przedsprzedaż)" można składać zamówienia, ale wysyłane są dopiero w dniu premiery (najpóźniej), chyba, że informacja dla danego produktu stanowi inaczej.

8.1. Sklep zastrzega, że dla różnych produktów istnieją różne terminy realizacji zamówienia. Przewidywany czas realizacji jest określony dla każdego produktu indywidualnie i podany jest na stronie wraz z jego ceną, przy czym jest to czas liczony od chwili złożenia zamówienia do chwili wysłania produktu przez Sklep. Terminy realizacji zamówień oznaczonych w sklepie Wielka Płyta kształtują się w sposób następujący:

a) 2 dni (48 godzin) - realizowane są zamówienia na produkty znajdujące się w magazynie sklepu,

b) 4 - 29 dni - realizowane są zamówienia na produkty znajdujące się w magazynach naszych dostawców,

c) do 60 dni - realizowane są zamówienia na produkty sprowadzane na życzenie Klienta z zagranicy na terenie Europy,

d) w przypadku złożenia zamówienia na produkty przed premierą handlową, przesyłkę Klient otrzyma nie wcześniej niż w dniu premiery. Data premiery handlowej podana jest przy produkcie.

8.2. Termin realizacji podany przy każdym produkcie, jest wiążący w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

8.3. Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin nadania przesyłki określany jest na podstawie produktu o najdłuższym czasie realizacji.

8.4. W przypadku złożenia zamówienia lub kilku zamówień na produkty o różnym czasie realizacji Klient może w dowolnym momencie złożyć zlecenie wysłania produktów znajdujących się w magazynie Sklepu. Zlecenie takie będzie traktowane jako osobne wyodrębnione zamówienie, za które naliczane będą koszty wysyłki zgodnie z obowiązującą tabelą kosztów. Sposób dostawy wybiera Klient.

8.5. W przypadku wydłużenia się przewidywanego czasu realizacji lub braku możliwości zrealizowania części lub całości zamówienia z powodu usunięcia konkretnych produktów z katalogu dystrybutorów lub producentów - Klient niezwłocznie zostanie o tym poinformowany i podejmie decyzję, co do dalszego postępowania (np. wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zamówienia).

 


      Przesyłki wysyłane są priorytetem w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie firmy. Dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub poprzez paczkomaty Inpost - zazwyczaj w ciągu 24h (dni robocze) powinny znaleźć się u adresata. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez paczkomaty Inpost lub firmę kurierską.

 9.

      W przypadku trzech złożonych i nieopłaconych zamówień - dane klienta (kupującego) zostaną usunięte, a każde kolejne zamówienie będzie automatycznie anulowane.

10.

     Zamówienia złożone w sklepie internetowym nie mogą być łączone z zamówieniami złożonymi w systemach aukcyjnych (Allegro, eBay). Przesyłki z wysyłanymi produktami również nie mogą być łączone i wysyłane są osobno dla sklepu internetowego oraz osobno dla każdego z systemów aukcyjnych.
 
 11.

      W przypadku niezgodności towaru z umową informację o reklamowanym towarze wraz z informacją o niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać e-mailem na adres sklepu. W przypadku uzgodnionego odesłania towaru w ramach gwarancji lub reklamacji kupujący wysyła towar na własny koszt. Sprawdzenie przesyłek kurierskich powinno nastąpić w obecności osoby doręczającej (kuriera). W przypadku stwierdzenia zniszczenia zawartości przesyłki powinien zostać od razu sporządzony protokół potwierdzający ten fakt oraz podpisany przez kuriera oraz odbiorcę przesyłki, co rozpocznie procedurę reklamacyjną. Opis pełnej procedury składania reklamacji znajduje się w zakładce "Informacje".       
      

  12.

      Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie za uzasadnione.
    
       

  13.

      W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego towaru, koszty dostawy ponosi sklep.

  14.

      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas odbioru towaru przez klienta. 

  15.

      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl